Friday 13 March 2009

sport?

am nevoie de idei pe tema: cum sa fac sa-mi placa sportul. pardon, sa traduc: efortul, transpiratia, febra musculara si gaura la buget asociata chinurilor mai sus-descrise. cum poate cineva sa dea bani (cineva-ul ala fiind eu) ca sa faca ceva dureros imi depaseste puterea de intelegere.
inca n-am incercat hipnoza, stiti cumva, exista vreun doctor destul de para-psiho-etc incat sa-mi poata baga in subconstient ideea ca sport=misto? vreun site de net la care sa ma holbez si care sa-mi insufle brusc elanul lipsa?
sau, si mai bine, institui recompensa pentru inventatorul sportului facut in somn. astept inscrieri.

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...