Friday 18 September 2009

Sunt in mod oficial o cauza pierduta

Vin si eu acasa ca omu', parchez si o iau spre bloc (murmurand maruntel din buze la adresa meteorologilor de la realitatea si accuweather, care azi prevesteau Potopul, adica azi am lasat bicla acasa pe motiv de torente apocaliptice - inutil de zis ca e afara e soare si ca deja cu masina fac mai mult pana acasa decat cu bicicleta).
La intrarea din spate a blocului stau adunati vreo cinspe copii, varsta medie 10-11 ani. Sparg seminte (dupa ei ramane mereu un covoras alb-negru), vocifereaza si se dau pe skateboard, spre disperarea vecinilor mai batrani care au chemat si politia comunitara la un moment dat.
Mentiune importanta pentru a avea poza completa: azi e vineri, asa ca eu imi port hainele alea de ne-serviciu, adica blugi, tricoul cu Metallica si hanorac Hard Rock Cafe cu ditai craniul pe spate. Cu tenisi in picioare.
Ca sa intru in bloc trebuie sa matur nitel copilasii de acolo, ca stau rezemati de usa. Se scoala ei cu greu, bag cheia in broasca si, ce mi-e dat urechilor sa aud...
"Da-te ma mai incolo sa intre tanti".

E clar, tricoul cu Metallica e o cauza pierduta.
Sunt o TANTI. Ma gandesc sa-mi cumpar niste cercei cu perle si un pulover de mohair.

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...