Wednesday 7 October 2009

Pauza

Pentru aia doi cititori fideli: baaai, omul mai are si zile aglomerate din cand in cand... vad ca tot asteptati ceva si ceva-ul ala nu mai vine...
La scris trebuie sa ai mintea odihnita, zicea bine Mr. O'Malley, acu e abia opt jumate si mie-mi cad dintii in gura de somn, vitamine, alea-alea, e prea devreme sa obosesc, n-am trait nici o treime din cat imi propun, nu vreau nici sa se opreasca lumea ca sa ma dau jos dar adaptarea la viata de dupa criza vine si ea cu un pret, noi muncim, mai si gandim, treaba grea, trebuie hrana la neuroni, mi-e foame de sting toata ziua, a dracu munca asta, d-aia ne ingrasam.
Ma simt ca Scufita Rosie care vrea sa manance lupu'. Sa ne potolim deci, stresul e naspa pentru ten, sa mai omoram virtual niste nemernici, in seara asta vreau sa adorm cu Dexter.

2 comments:

  1. buey, m-ai uitat pe moi... deci noi este 3 :D
    Cu totii punem scobitori ochilor pe la 9 si incercam sa mai ramanem treji macar o ora sa simtim ca traim si noi un pic... fie si o ora

    PS: sarumana, doamna mama! :)

    ReplyDelete
  2. doi cu tine, draga, bineinteles. mr. o'malley e smecher, nu intra pe site, e abonat cica...

    mami, sa mor eu, iti tai comment-urile daca ma mai faci de ras ca-mi citeai jurnalele :))

    ReplyDelete

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...