Monday 19 April 2010

Vreau

Vreau sa nu mai ploua ca merg cu bicicleta, vreau ca toate relatiile cu statul roman si institutiile sale sa se desfasoare de la distanta, vreau sa nu fi uitat sa fac poze la tot ce am gatit de o saptamana incoace, vreau sa ma uit la patru comedii noi cap-coada si sa citesc o carte hilara, vreau sa se intoarca Dexter, vreau ca ziua sa aiba mai mult de douazeci si patru de ore, vreau sa nu mai vad stiri stupide, vreau sa port pantofi cu toc fara sa ma doara talpile, vreau sa nu mai existe mahmureala, vreau ca Victoria's Secret sa aiba filiala europeana, vreau sa primesc termene clare de rezolvare la cererile pe care le trimit, vreau sa-mi revina inspiratia, vreau sa ma fiu cea mai sexy bucatareasa de pe planeta sau macar de pe strada mea, vreau sa nu mai am rau de mare, vreau sa vina muntii la mine ca eu tot nu ajung deloc la ei, vreau sa-mi schimb culoarea parului cu un clic de telecomanda, vreau sa dorm cate zece ore pe noapte, vreau sa nu mai imbatranim niciodata, vreau sa pot sa-mi selectez interlocutorii dupa IQ, vreau ca rufele sa se spele singure, vreau sa invat odata sa nu-mi mai pese de nimic, vreau sa nu mai am zile din astea revoltate, mam'mare, de ce nu vineeee? eu vreau sa vieeee mhhhimmmhhh....

Ich will!!!

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...