Wednesday 20 April 2011

Tagine de pui cu masline verzi si lamai murate

N-am nicio contributie originala la reteta asta, e din carticica cu retete care a insotit unul din cadourile de ziua mea, anume:
vasul de tagine de la Emile Henry (de la Kitchen Shop).

Am folosit varianta de reteta descrisa aici de Florin, inclusiv metoda lui rapida de a obtine lamaile murate. Licenta mea poetica este ca maslinele verzi au fost din cele umplute cu migdale, ca n-am gasit verzi fara samburi si aparat de scos samburii n-am (cum sa n-am????).
In plus, am folosit pentru marinat puiul niste condimente arabesti luate de pe la Piata 1 Mai, condimente despre care habar n-am ce contin dar m-am gandit ca pana la urma si Ras el hanout e pe principiul "cate bordeie atatea obiceie" si n-am cum sa gresesc prea mult. Nici coriandru proaspat n-am avut ca nu mi-au crescut culturile inca si la supermarket mumu. Compensat cu patrunjel.
Iata cum arata:


S-a mancat cu cuscus, preparat cum scrie pe cutie, cu apa fierbinte si unt.
A fost tare bun, foarte fraged (chestie la care ma asteptam, ca d-aia imi doream atat de mult vasul asta).
Dupa ce se mai potoleste supraabundenta din frigider promit ca incerc si alte retete de tagine si mai povestim.



No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...