Monday 25 July 2011

Traurig

Aceasta este doar o colectie de note pentru un posibil articol mai detaliat.

Totul incepe de la starea de tristete continua pe care o am de sambata dimineata incoace. Intrebandu-ma de ce, am inceput sa aflu. Sunt multe mici observatii si sper ca pana la final sa reusesc sa scot si o concluzie coerenta.
  • am fost in Norvegia de curand si m-am legat de frunusetea si linistea ei. Cineva i-a facut rau;
  • raul e facut de o persoana posibil deranjata mental (sub rezerva, faptul nu a fost dovedit inca si eu nu-s organ judiciar norvegian ca sa decid)
  • oricand oricine oriunde poate face acelasi lucru
  • oamenii cu care vorbesc si pe care ii vad comentand pe net nu vad mai departe de propriul lor nas
  • nimeni nu observa ca si el la randul lui poate sa constituie o tinta pentru alt nebun care vaneaza oameni pentru ca-s blonzi sau au nasul mare
  • xenofobia e probabil o gena, toti o avem, no exceptions
  • mai rau decat faptul ca o avem e faptul ca nu ne-o putem stapani. O persoana foarte draga sufletului meu, o persoana foarte inteligenta si educata a avut reactia "doamne-ajuta" la observatia mea ca oricand un nebun cu o pusca poate sa dea iama de exemplu intr-un sat de tigani de la noi :(( de atunci rasnesc gand dupa gand, cred ca nu realizasem cat de adanci sunt implicatiile
  • violenta naste doar violenta, nimic altceva
  • o fata care a supravietuit a trimis un mesaj care suna cam asa: daca un singur om a putut face atat de mult rau cu ura lui proprie, va dati seama ce putem face noi daca ne unim puterea de a iubi?
  • cei ca ea sunt prea putini
  • cei care nu-s ca ea au drept de vot: Churchill a spus ca "the best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter"
  • Gandhi a spus "be the change you want to see in the world" dar nu vad sa se predea chestia asta la scoala, e doar un citat frumos de care ne batem joc
  • in Norvegia se anunta premiul Nobel pentru pace
  • chiar si eu tind sa gandesc distructiv si imi doresc grozav sa reusesc sa nu mai arunc judecati izvorate doar din instincte
  • orice religie care justifica omorul e incalificabila, crestinism included
  • lipsa unei educatii care sa puna accent pe valoarea vietii
  • murim cu totii dupa teoria conspiratiei
  • stim sa ne dam cu parerea dar niciunul din noi nu s-a aflat fata in fata cu o arma de foc
  • "fear leads to anger. anger leads to hate. hate leads to suffering". Yoda
  • echilibru, echilibru, echilibru - cat de greu e!!
"this article is a stub" (courtesy of wikipedia). trebuie dezvoltat. Concluzia preliminara e ca suntem toti tampiti si un caz similar poate avea ca erou pe oricare dintre noi astia care ne dam cu parerea.


No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...