Friday 25 November 2011

Gutenberg.org

Deoarece am avut ce citi si am mai descoperit si aplicatia de Kindle pentru Android, n-am mai apucat sa intru recent pe Project Gutenberg.
Sadly, azi am aflat ca fondatorul lui a decedat recent. Bineinteles, Steve Jobs a umbrit si aceasta disparitie, figures.
M-a impresionat un citat la care tinea in ultima parte a vietii:


 "Reasonable people adapt themselves to the world.  Unreasonable
people attempt to adapt the world to themselves.  All progress,
therefore, depends on unreasonable people."

 

Aparent, acesta ii apartine lui G.B.Shaw.

Poate ca suna ca si cum mi-am gasit o scuza literara pentru momentele in care sunt nerezonabila. Poate. Doar ca, desi nu fac din asta un scop si astfel nu ajung sa rastorn muntii, cred ca sunt suficient de nerezonabila cat sa pot sa caut sa evoluez. Sa inteleg. Poate ca nu sunt destul de curioasa in interpretarea inginereasco-stiintifica a termenului, dar asta nu inseamna ca opiniile contrare nu ma intriga, ca nu incerc sa le inteleg si ca, atunci cand le gasesc nerezonabile, ca nu am sa incerc sa le schimb.
Instinctul se opune schimbarii. Schimbarea te scoate din zona de confort. Schimbarea e nerezonabila.
Schimbarea e progres. Si eu insami port cu mine multe lucruri de schimbat.






No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...