Tuesday 21 April 2009

easter hangover


azi mintea mea si-a luat liber fara sa-mi ceara acordul. timpul se scurge atipic si simturile mi-s amortite. in afara sentimentului de picioare inghetate, care se detaseaza un pic mai acut, restul stimulilor se preling usor pe langa mine, ma ocolesc fara zgomot, totul intamplandu-se pe un fundal indepartat si vag.
zilele astea s-au adunat multe despre care as fi vrut sa povestesc. azi-noapte inainte de a adormi vedeam in amanunt crescand o poveste despre cele doua croitorese ale copilariei mele. povestea se amana pe termen nedeterminat, e plina de prea multe culori pe care azi nu le mai pot percepe, azi cand incerc sa fac cat mai putin zgomot in jurul meu, sa traiesc neobservata si nebagata in seama de nimeni. idealuri mici: sa ajung acasa, sa ma incolacesc pe canapea si sa motai cu mintea in vacanta langa un litru de ceai rosiatico-vanilat.

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...