Friday 17 April 2009

it's friday i'm in love

lucruri pe care le-am descoperit azi si care mi-au rasunat frumos in ochi si suflet:
  • elsa exarhu si casuta ei alba de la tara, cu sapun de casa si tuica de caise handmade
  • o fata care-mi seamana bine (sa vezi ce-mi tai eu bretonul la loc.... de bine ce abia a crescut) si care canta cum as vrea eu sa cant despre delir
si altele pe care le stiam dar pe care le iubesc la fel oricand:
  • linistea insorita de la mine din cartier
  • gustul de paine de casa cu urda si ceapa verde si ridichi
  • cafeaua de dimineata cu prietenele
  • pregatirea bagajului pentru pelerinajul anual obligatoriu de Paste la tara (e aceeasi tara la care mergem mereu dar de Paste e un pic altfel, un pic de ceremonie se amesteca mereu in drumul asta de primavara)
Vroiam sa varuiesc copacii din livada dar am aflat ca asta s-a rezolvat deja si ca tot ce mai pot face e sa tund iarba (boooring). Asta este, cum era cantecul ala? Mai avem nevoie si de iarba?

(ascult deja cam a cincea-sasea portie de "my delirium" si imi vine sa dansez. de fapt, daca ma gandesc mai bine, asta am sa si fac.)

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...