Wednesday 1 April 2009

n-am stare

Azi nu pot sta locului si mintea-mi fuge alandala.
Imi trece prin cap ca trebuie sa mai fac si aia si ailalta, ma apuc de cate ceva, intrerup, in drum spre urmatoarea treaba incep ceva ce era mai la coada listei de prioritati si tot asa.
A inceput de dimineata, cu inocenta. Pana la bautul cafelei toate au fost in ordinea veche, statornicita de atatia ani de dimineti cafegiste. Dupa ce am baut cafeaua toate au luat-o brusc razna. M-am machiat intr-o ordine ilogica, am facut du-te vino din baie in bucatarie ceva de genul: pun un pahar la spalat in masina, ma duc in baie sa ma pieptan, ma intorc, imi pun de mancare pentru astazi la munca, pun si celalalt pahar in masina de spalat, ma intorc in baie ca sa-mi dau cu parfum, inapoi in bucatarie ca sa vad vremea la televizorul de acolo, de acolo in cealalta baie si tot asa.
Ajunsa la munca, nauceala continua: am intrat de vreo 10 ori pe internet banking ca sa fac cate o plata sau sa ma mai uit la ceva sau sa-mi mai fac vreo socoteala. La un moment dat imi taiasera accesul, cica sa incerc mai tarziu, cred ca am zapacit si banca.
M-am apucat de lista de to do intr-o ordine sucita.
Ce urmeaza? Sa ma duc azi acasa cu ocol prin soseaua de centura sau ce?

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...