Monday 11 May 2009

luni - notite scurte

  • ce am facut in weekend: am vazut in continuu primele doua sezoane din The Big Bang Theory (atentie, provoaca incurcaturi serioase la intestine, mai ales daca mai tii minte si un pic de fizica din liceu)
  • verificat locul in care se mananca cu mana - excellent food & service (thanks, bro', poate mergem impreuna pe acolo candva)
  • in weekend e Noaptea Muzeelor, anul trecut pierdeam vremea la o nunta d-aia cu obligatii, anul asta sper sa ne plimbam din muzeu in muzeu
  • dileme mic-existentiale:
  1. de ce o persoana de peste 170 cm inaltime nu poate sa mearga pe trotuarele de la mine din cartier fara sa se incununeze cu frunze proaspete? ADP-ul tunde doar la nivelul solului?
  2. de ce s-a spart teava de oameni pe sensul de mers spre cartierul nostru seara (de obicei e invers) de m-am trezit pipaita pe fund de o tanti de 0,1 tone?
  3. exista ochelari cu stergator de parbriz (de folosit pe bicicleta cand afara ploua)?
  4. rufele n-ar putea sa se sorteze singure si sa plece tiptil pana la masina de spalat, incolonate cumintel in cadenta?
Mi-e somn. In weekend dorm in medie unsprezece ore pe noapte. Duminica spre luni nu apuc niciodata mai mult de sase. Zilele de luni raman pentru posteritate legate de lungi dureri de cap.

3 comments:

  1. deci ai vazut tot BBT? good. esti freak ;)

    ReplyDelete
  2. mai rau de atat. m-am uitat pe site la cbs si am constatat ca lipseste un episod si ca a aparut si ultimul din seria 2 si eu nu le aaaammmm incaaa.
    freak.

    ReplyDelete
  3. uhm, 23 este ultimul. cbs nu e o sursa buna. intreaba-l pe animal despre ceva demon verde unde e multe filme, care este ;)

    ReplyDelete

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...