Thursday 7 May 2009

comunitarii

Sunt in dilema.
Eu iubesc cainii.
DAR: ei de ce nu iubesc bicicletele?
Sa chem ecarisajul? Sau ma voi simti ca o criminala?
Linistitul meu cartier viermuieste de potai. Care, nu stiu de ce, au si ele doua mari motive de a se scula din amorteala data de burtile bine hranite: aurolacii si bicicletele (cred ca au reusit in sfarsit sa evolueze pana la a intelege ca masinile sunt cam greu de prins si-ti rup si dintii). Cu aurolacii inteleg ce au. Dar de ce si bicicletele? Ce le-au facut bicicletele undeva in trecutul lor ancestral de potai comunitare?
(Observatie interesanta: cateii aia cu bulina galbena la ureche niciodata nu ma latra. Scoaterea chirurgicala a bilutelor i-a facut mai intelepti?).
Exista un mod sa nu-i provoci - sa mergi incet. Atunci nu se deranjeaza (tampiti, tocmai atunci n-ar trebui sa faca mare efort sa te prinda). Dar, daca mergi incet, te calca masinile pline de neni nervosi. Ce sa aleg? Claxonul sau coltii?

Of. Mai meditez inca, dar tare mi-e ca am sa sun pana la urma la hingheri, oricat de draguta ar fi melodia aia veche a lui Taxi: "va rog, dati-mi una peste bot!". Imediat!!!!

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...