Thursday 2 July 2009

Old habits...

... die sooo hard.
Am poluat mediul din greu saptamana asta. Ploaia-i de vina, parole! Bine, si scolile care s-au terminat si au eliberat traficul, poate ca si criza are ceva de-a face...
Recunosc, sunt un mare mistret, de o saptamana incoace merg la munca cu ... masina. Oops...
nu dati cu pietre. A fost suficienta o singura zi in care masina mi-a fost necesara ca sa redescopar placerea statului pe moale, la racoare si cu Rammstein in urechi.
Asta e, ce sa fac, si masina-i tot a mea, cum pot s-o neglijez, stapana nemernica ce ma aflu?
A fost saptamana motorizata. Si va mai fi - maine am de facut nitel peste 400 de kilometri cu o masina plina cu mancare si bautura pana in parcul national Domogled - Valea Cernei. Team-stuff, dar team-stuff din ala fun, la cort, pe baza de voluntariat si cu buget de criza (v-am mai zis deja ca e criza? avem si pateu de ficat pe lista!).
Cum retete anti-dansul ploii inca nu cred ca s-au inventat, tot ce imi doresc sa imi doriti e sa nu dorm pe ud. In rest, I Will Survive!

(duminica la intoarcere - ohhhh - mergem la MANOWAR!!!)

Cu totul, va fi un weekend din ala "to remember". Pana la intoarcere poate-mi revine si inspiratia si vocabularul ca tare impiedicata la scris ma simt de la vacanta incoace.

A bon entendeur, salut!

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...