Wednesday 5 August 2009

Care cutremur?

Sunt nesimtita, asta e. Uite, recunosc oficial.
Mi-e frica de broaste dar nu mi-e frica de cutremure. Si nu le simt. Habar n-am ca se zgaltaie ceva cu mine, probabil ca mintile mele-s permanent usor zgaltaite altfel nu-mi pot explica fenomenul.
Amintiri din copilarie:
- 1986: dormeam tun. Am fost trezita cu brutalitate, incaltata cu forta cu niste ghete prea mici si scoasa afara, pusa sa stau in picioare cu tot neamul agitat din bloc care probabil se astepta sa le cada cerul in cap, doar ca cerul refuza. Am urlat atata ca mi-e somn si ma dor picioarele incat cred ca s-au milostivit si m-au repus la orizontala.
- 1990: asteptam sa intru la scoala, invatam dupa-amiaza. Pe holul din fata clasei erau tot felul de vitrine pline cu animale impaiate si alte chestii care tineau de bio/zoo/geo-logie. Chestiile au inceput sa zornaie, toata lumea a rupt-o la fuga, eu m-am scarpinat in cap si m-am intrebat ce dracu au astia de se sperie de un camion care trece pe strada. Cand am vazut ca raman singura am luat-o si eu tiptil spre iesire, cand am iesit abia pe alee mi s-a parut si mie ca tremura nitel ceva sub picioare. Dar pana sa-mi dau seama ce tremura s-a oprit. Halal.
Misto a fost ca ne-au trimis acasa. Cutremur rulz.
- dupa aia nu mai stiu nimic. Cred ca a mai fost unul cand deja lucram, in mijlocul zilei, unul acum vreo 4-5 ani cand deja locuiam la etajul 11 si la vestea ca e cutremur m-am intors pe partea ailalta, am mormait "si ce daca, blocul nu pica" si m-am culcat la loc.
Si or mai fi fost dar eu nu stiu. Nu simt nimic, nu mi-e teama de nimic. Dupa telefonul panicat de azi dimineata al preaonoratei mame, am inchis si am inceput sa dezvolt o noua teorie a conspiratiei.
Ascultati aici: eu cred ca exista o intelegere intre companiile de telefonie mobila ca din cand in cand sa puna in functiune o masinarie din aia ca in Ocean's 13 (parca) care sa scuture nitel scoarta pamantului. Zgaltaiala e in mod natural urmata de panica micilor protejati ai lui Pavlov, care cunosc axioma "cutremur=suna urgent pe toata familia". Si incasarile cresc.

Q.E.D.

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...