Wednesday 26 August 2009

De ce n-am mai scris

Pai... cam d-aia.
Mancare am facut, carti am citit, dar n-am chef, le tin pentru mine.
De fapt, m-am apucat iar de mers pe bicicleta. Ajung cam stoarsa acasa, mai putin de la pedalat cat de la caratul furiei mov pe scari pana in casa, ca n-am unde s-o las in siguranta (ca peste tot in tara asta neprietenoasa cu vehiculele cu mai putin de patru roti). Dupa aia, rutina: dus si sezonul 5 din Grey's Anatomy. Evident ca nu mai misc din canapea pana dupa miezul noptii. Pana una-alta sunt la episodul 8 si Meredith inca se iubeste cu McDreamy (dar, Doamne, pana cand?).
Gata. Sunt in urma cu filmul, I have to catch up.

L.E.: luati macar o bucatica de inteligenta, chiar daca nu-i a mea:
I never saw a wild thing sorry for itself. D. H. LAWRENCE.

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...