Monday 7 September 2009

Un om = o lume


Each person represents a world in us, a world possibly not born until
they arrive, and it is only by this meeting that a new world is born.
ANAIS NIN

Din nou un post egoist, chiar daca este despre "ceilalti".
Fiecare om este o lume in interiorul nostru. Chiar fiecare? Cate lumi purtam in noi? Din nou - in noi, eu, in mine, totul se invarteste iarasi in jurul meu. In mine traiesc multe lumi, multi oameni. Cu toate acestea, cat de usor sunt multe din lumile acestea de ucis! Pe masura ce anii trec, e din ce in ce mai usor sa prinzi o lume sub calcai si sa o strivesti fara regrete.
Dar e totodata si din ce in ce mai frumos, atunci cand coliziunea cu vreuna din lumile acestea produce o explozie senzoriala. In mine.
Egoismul - am ajuns la acceptarea senina a acestui "defect". "Educatia" a incercat sa ma scape de el, lupta pierduta inutil. It's mine, my own, my preciousssss.

Si lumile nascute in mine de "ceilalti" inceteaza sa le apartina. Culorile lor sunt acum ale mele.

Nu ma salveaza decat dorinta de a fi, la randul meu, o lume prinsa in conturul altor cateva fiinte.

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...