Thursday 22 April 2010

Muffinz

Seria 2 - de data asta cu poze si gem de portocale de la Ikea:
cuptorul meu s-a tampit oleaca: arde un pic mai tare pe dreapta. mrr. ma rog...
Avem nevoie de:

  • 2 cani de faina alba
  • o cana de zahar
  • o juma de lingurita de sare
  • un plic de praf de copt
  • un linguroi de zahar vanilat din ala home-made de-al meu, cu vanilie d-aia adevarata
  • o cana cu iaurt (merge si lapte, eu am pus un pic si din ala)
  • doua oua
  • gem de portocale de la Ikea (eco, baaai)
Amestecam tot, in afara de gem, in castron, cu mixerul.
Ungem tava de muffins (stiu, le zice  briose pe romaneste dar mie-mi place sa le zic muffins si mai ales muffinZ, na) cu ulei. Teoretic se pun si hartiute din alea speciale in gaurile tavii dar n-am si nu ma impiedic eu in atata lucru.
Umplem tava asa: in fiecare gaura de muffin cate o lingura de amestec (e lichido-solido-cleios), peste ea o lingurita zdravana de gem si capac alta lingura de aluat. Ar trebui sa se umple forma de briosa cam pe trei sferturi, ca o sa creasca binisor si nu vrem sa dea pe afara.
Cuptor 180-200 de grade, 25-30 de minute (sau pana-s destul de rumene). Fluffy and nice.

Multe au fost, putine au ramas.

P.S. se poate si fara gem, se poate cu ciocolata, se poate cu stafide, se poate si cu branza sarata chiar, se poate cu orice.
Duchess & Grumpy + Muffinz = LOVE

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...