Saturday 15 May 2010

Seara libaneza

Humus cu seminte de pin si tabbouleh. Lipia nu e home-made, e de la magazin (rusine sa-mi fie...).
Cum se face:

1. Seminte de pin: le cumperi de la magazinul arabesc si le pui in tigaie. Doh...


2. Tabbouleh: mult patrunjel (cat de foame iti e, in castronul ala sunt vreo 8 legaturi) tocat (fara codite!), vreo doua crengute de rosii cherry taiate cubulet, grau bulgur (de la Plafar) un pic fiert, sa se inmoaie - vreo 3-4 linguri, zeama de la o lamaie, sare si ulei de masline.

3. Humus:
Castronul ala enorm a rezultat din prelucrarea a jumatate de kilogram de naut uscat (bio, tot Plafarul sa traiasca). Nautul a stat in apa o zi intreaga si ulterior a fiert cam o ora si douazeci in oala sub presiune. Boabele bine fierte se mixeaza cu catei de usturoi (eu am pus jumatate de capatana, dar de, noua ne place usturoiul, se pune cat vrea fiecare), zeama de la doua lamai, sare, vreo trei linguri de tahini (pasta de susan, tot la arabi gasim), ulei de masline si ceva zeama in care au fiert boabele.
La o asemenea cantitate am muncit un pic (ma rog, Grumpy a muncit un pic, ca pe mine ma durea mana...) cu mixerul ala vertical - buna investitie :)

Si gata. Papa bun. Ar fi fost buna si niste vita cu rodie dar unu: nu mai am vita momentan si doi: nu mai incapea in burta oricum...
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...