Wednesday 4 August 2010

Diet day one

Suc de grapefruit, gratar de pui cu salata si acum milkshake cu banana home-made, nu de alta dar stomacul meu protesteaza ca ce-i cu atata acid pe capul lui...
Mi-e foame de urlu si uite ce gasesc tocmai azi: www.pentrugatit.ro.

Innebunesc. Balesc de zor pe langa vasele de tagine, imaginandu-mi o tocanita marocana moale si frageda si cu muuuuulte condimenteeeee....
Au pana si rasnite manuale de cafea, cu design vintage, au ibrice de fonta cu preturi exorbitante dar cu atat mai atractive, seturi de fondue, tigai de paella si clatite. Am mai gasit o manusa de curatat stridiile (WTF??), o biblioteca de carti de bucate si mai ales niste cratitoaie zdravene de fonta pentru cuptor la care imi tot bazaie gandurile, niciuna mai ieftina de 400 de lei. Hm, trebuie sa-mi iau gandul. Si totusi, cum ar iesi un boeuf bourguignon, celebra reteta a Juliei Child (foarte la moda these days thanks to The Movie), intr-o cratita de 200 de euro venita de la mama ei franceza? Hm?
Mi-e foame si se pare ca foamea face rau la capacitatile intelectuale.

4 comments:

  1. Regim de slabire..
    Din nefericire dear, acest regim ajuta mai mult in prima faza pe al tau domn :)
    So, regimul este unul foarte simplu, se bazeaza pe ceva activitate fizica si ceva mai mult noroc si rabdare - faceti un copil oameni buni! :)) :)) :))
    N-am mai avut greutatea actuala de vreo 10-12 ani, pe onoarea mea :P

    Pup

    ReplyDelete
  2. bine ca ati facut doi, ca altfel ai fi avut doar greutatea de acum 5-6 ani :) :P
    e greu alaptatul asta, nu? :)) :)) :))

    ReplyDelete
  3. hard as a mo'fo! :))
    Fun though

    btw, calinmatei.tk ;)

    ReplyDelete
  4. veeery cute. se grasunesc pe zi ce trece, greutatea ramane in familie :))

    ReplyDelete

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...