Tuesday 7 August 2012

29 ianuarie 1995, 21.50

Sunt uimita de cat de repede de vindeca totul. Sau poate ca nu mai am notiunea timpului.
Domnule Timp, te joci cu mine? Nu mai simt orele trecand, nu mai simt zilele trecand, de la acea zi din care n-am mai plans. Domnule Timp, iti place sa te joci cu soriceii tai, nu-i asa? Domnule Timp, credea, ca minutele tale ma iubesc, credeam ca nu ne vom desparti niciodata, ca ne vom cunoaste mereu unul pe celalat.
Posed un trup, o constiinta a existentei umane si o doza uriasa de indiferenta.
Domnule Timp, asadar m-ai inselat. Asa ca eu de ce n-as face-o? Te insel si eu, cu gandurile mele. Cand trec seara printre castani, pasii imi rasuna in suflet: Timp!... Timp!... Timp!. Nu vrei sa fiu a ta, Domnule Timp? Preferi sa ma inseli si sa te insel? Ti-e frica de mine? Vrei sa te iau de urechi si sa te duc in fata ofiterului Starii Civile? Vai, Domnule Timp! Casnicia distruge iubirea ta pentru mine. Asa, macar ma iubesti, desi ma inseli. Atunci cand ma intalnesc cu tine, rar, sunt fericita. Te iubesc, Domnule Timp. Si imi pare bine ca ma inseli, si imi pare bine ca te insel.

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...