Tuesday 2 April 2013

Supa de linte rosie

Fara sa fie inventia mea, e noua favorita orientala din bucataria noastra. E cea mai simpla supa ever si e foarte sanatoasa si buna. Si satioasa. Munca efectiva: 5 minute. 10 cu tot cu curatenie.
In cratita mica de fonta de 3 litri am calit o ceapa si 3 morcovi tocati. Merge si unul, merg si doi. Nu e farmacie. Plus cam 100 ml bulion (sau rosii). Am pus si pasta harissa ca ne place iute. Am pus 2 cani de linte rosie, 2 litri de supa de vegetale (cuburi bio de legume si apa fiarta), sare, cumin si alte condimente arabesti cam 2 lingurite. Se poate pune si turmeric. Gata. Fierbem vreo 40 de minute si dupa varam blenderul vertical. Gata de tot. Data trecuta am mancat-o cu zeama de lamaie si menta uscata. Pofta buna!

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...