Thursday 21 May 2009

walk this world with me

With the light in our eyes it's hard to see
Holding on and on to what we believe
I'm not touched but I'm aching to be
I want you to come walk this world with me.

Versurile aici si video oficial aici.

E una din acele one-hit wonders ale mele lipita de suflet undeva pe la jumatatea anilor pe care-i am acum. Uitasem cum o cheama pe cea care canta, uitasem ca exista, acum vreo doua zile am inceput brusc sa cant refrenul si de atunci nu ma mai lasa in pace. Atmosfera din clip, buzele fetei si accentul de pe "I want you to come" sint cateva din micile si multele piese care, in anii nouazeci, au descompus copilul construind incet spre femeie.

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...