Tuesday 23 June 2009

Tarja Turunen - Summer Storm tour - Bucuresti 2009

In ciuda controversei inca nerezolvate cu Mr. O'Malley asupra felului vocii de soprana pe care o are frumusetea asta scandinava, n-am cum sa neg faptul ca in ultimii ani Tarja a devenit vocea mea favorita.
Vocea care canta cele mai multe melodii care-mi zbarlesc pielea.
A venit din nou aseara si am ascultat-o din nou cantand "Sleeping Sun".
Aseara am fost fericita vazand-o si ascultand-o. Si tare m-as bucura sa aflu ca lumina pe care am vazut-o la randul meu pe fata ei era la fel de adevarata. A fost unul din concertele cu cele mai lungi aplauze la care am fost vreodata si ea e artistul pe chipul caruia am vazut cel mai de aproape o imensa bucurie de a canta.
N-am multe de spus, cand sunt prea euforica vizavi de ceva ce m-a tulburat adanc devin incoerenta.
Bucurati-va urechile si cu astea, desi, oricat de frumos suna pe disc, vocea ei live le face sa paleasca:
L.E.: Nemo are post separat deja, aici. Cred ca ma urmareste atat de mult incat simt nevoia sa povestesc tot timpul despre el.

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...