Tuesday 2 June 2009

ultima saptamana

a trecut repede si fara evenimente notabile. In ordine total aiurea, s-au mai intamplat cam astea:
  • am facut un castron urias de guacamole foarte picant si l-am mancat singura (chestiile verzi si pastoase par sa inspire sentimente contradictorii in oamenii obisnuiti cu mancarea "normala")
  • blocul de vizavi se reabiliteaza termic - schelele alea par o invitatie deschisa pentru hoti
  • am incercat sa invat autoaparare (din nou!) si am reusit sa trec razant pe langa a-mi fractura toate (meta?)carpienele de la dreapta
  • am descoperit ca-mi place la Gap
  • am descoperit ca ploaia rece torentiala e un foarte bun tonic pentru moral bleg
  • au venit biletele pentru Gran Premi Cinzano di Catalunya - yeeeessss!
  • am revazut o gramada de episoade din The Big Bang Theory si M.A.S.H.
  • ma simt vinovata pentru ignorarea de azi si de ieri a bicicletei pe motive puerile (ieri am avut chef de rochie si azi am vazut eu la meteo ca o sa ploua - si n-a plouat)
  • am inceput sa inlocuiesc incet cosmeticele din casa cu variantele lor organice
Gata, ajunge. Ma mir si eu cate tampenii am insirat. Trebuie sa ma straduiesc sa termin cartea, ca sa am si ceva mai destept de povestit.

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...