Wednesday 30 June 2010

Si primarul a zis: sa se faca asfalt!

Si asfalt se facu pe langa Herastrau, in loc de monumentul istoric, fie-i tarana usoara!
Masina mea se gudura de bucurie, chiar daca deocamdata e doar putin asfalt, cat sa-ti dea pe la nas cu visul care va urma.

Si m-am bucurat azi, in ciuda unui mic soricel care zice ca astea-s idei consumeriste, m-am bucurat ca am masina si ca nu trebuie sa merg cu metroul prin caldura. E vara si ajung repede repede de acasa la munca si inapoi. M-am dus cu metroul cale de o statie astazi si m-am ingrozit. Nu stiam ce parasisem: mutre incruntate, pantofi scalciati, mirosuri urate, tricouri mulate cu sclipici. De ce, totusi? Eram in stare sa ma intorc prin ploaie, numai de ciuda, sa nu mai vad uratenia.

Ma tot gandesc cum sa fac sa ajung la o stare de zen cu nevoia asta a noastra de consum. E adevarat ca de cand cu mareata criza facem cumva si, atat facturile de supermarket cat si frecventa cu care apar, sunt mai mici. Se strang niste bani, nu destui, dar suficienti cat sa plecam in cate o vacanta fara regrete.
As vrea totusi sa gasesc o modalitate de a nu-mi mai dori tot ce zboara. Am reusit sa controlez fara regrete afluxul de cosmetice de orice fel prin a-mi impune regula: cumperi doar cand se termina ceva. Aici merge. La mancare ma mai lupt inca cu tendinta de a face stocuri, ca harciogii. Am prin frigider trei rafturi de sosuri si borcanase cu mustar si alte alea, desfacute. Unele ajung la gunoi cand expira. Waste. Cartile - razboi semi-castigat de cand cu bebook-ul, dar nu de tot. Durere - pantofii, of, pantofii, si mai ales sandalele de orice fel....noroc ca nu mai am loc, noroc ca se mai strica, dar inima mea tanjeste....Control yourself, woman!!
Plus ca imediat cum s-a facut un pic de loc in buget, au aparut germana si sportul. Macar astea nu-s de imbracat...
Si acum constat ca ma intorc cu inima usoara catre consumul de motorina. Ne-ecologic, consumerist, antisocial... dar ce bine e!!!!

No comments:

Post a Comment

Change

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to...